La educación primaria es una etapa de 6 a 12 años. Uno se abre del centro al grupo y a través del grupo empieza a fijar visiones del mundo cultural. El desarrollo de herramientas para la comprensión del mundo desde el pensamiento simbólico del niño o niña al razonamiento, junto con la lectura, la escritura, la competencia oral, el campo lógico-matemático, la imaginación y la creatividad, conjugan el conocimiento corporal y los caminos de la identidad y la autonomía.
Hau guztia burutzeko gure abiapuntua haur eta gazteen beharrak dira, batzuetan haurraren interesetik abiatutakoa eta bestetan, guk proposaturikoa. Bakoitzak bere gaitasunak garatzeko testuinguru apropos bat eskaintzen du ikastolak, konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredu integrala ahalbidetuz. Haurraren ezagutzetatik abiatu eta ikaskideekin partekatuz, ikasketa prozesu parte-hartzaile bat sustatzea dugu helburu, beti haurraren erritmoa eta irakaslearen rola bidelagun dela kontuan izanik.
Lehen Hezkuntza etapa zabala den heinean (6-12 urte), eta ziklo bakoitzak bere funtzioa duenez, etapa guztien arteko koordinazioak curriculum eskaintza koherente, bateratu eta egokia ahalbidetzen du. Ikastolan Pedagogia Aktiboaren baitan garatzen ditugu ikaskuntza horiek guztiak.
LH 1-2-3 mailetan eraldaketa
2019-2020 ikasturtean LH1 zikloan beste pausu bat emango dugu: Haur Hezkuntzarekiko zubi lana indartu eta pedagogia aktiboaren bidean pausuak ematen jarraituz.
Esperientzi eta bizipenetatik abiatuz lortu beharreko helburuetara iristeko eskaintza anitza izango dute eskura eta ikasketa prozesuaren gidaritza beraien esku egongo da, beti ere heldua bidelagun izanik.
Era berean proiektuetan lanean jarraituko dugu Ikastola Elkarteko Txanela materiala erabiliz.

EKI Metodologia LH 4-5-6 mailetan
EKI materiala ziklo osora zabalduko da aurten, etorkizuneko DBHko metodologiarekin hertsiki josirik. Bertan, ikasleen gaitasunak garatzeko baliabideak eskaintzen dira; bizitzan zehar aurkezten diren egoera berriak kudeatzeko tresnak eskuratuz; eta horrela, aurkez dakizkieken gertaera eta gatazken aurrean konpetenteak direla frogatuz.