Ikastetxearen jasangarritasunerako eta kalitaterako hezkuntza-programa bat da. Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen jasangarrian esku hartu eta laguntzen du. Ingurumen-hezkuntza programa bat denez, ingurumen-arazoen konponbidean parte hartzeko ezaguera, gaitasuna, jarrera, motibazioa eta konpromisoa garatzea da haren xede nagusia.

Kanpo espazioak Hezkuntza gune

Benetan sinisten dugu naturan gure Konfiantzaren Pedagogia garatzeak maila fisiko, kognitibo eta emozionalean haurren garapena aberasten duela; zientifikoki ere frogatuta dago. Haurren garapen osasuntsu baterako naturarekin harreman zuzena izatea funtsezkoa dela argi dugu. Horregatik, kanpo espazioetan gure pedagogia garatzen joatea da gure helburua