Ur azpitik

2017/11/15

Izaro Sub eta Bermeoko udalak, zapatu honetarako, itsas hondoen garbiketa antolatu dute. Portu zaharra eta Artza inguruak izango dira, urpekari eta boluntarioak garbituko dituzten inguruak. Helburu nagusia, ikasleak zein, oro har, jendea sentsibilizatzea da gizakien jarduerak kostaldean, ozeanoetan, aintzira eta ibaietan dituen ondorioen inguruan.  «Itsaso eta ozeanoetara botatzen diren hondakin solidoek milioi bat hegazti baino gehiago eta ehun mila dortoka eta ugaztun hiltzen dituzte urtero planeta osoan», ohartarazten dute Izaro Sub taldetik.

Ikasleentzako tailer desberdinak antolatuko dira 11:30etik aurrera.

Irudia

Azken albisteak

2024-06-03
Koldo Tellituk liburu berri bat argitaratu du eta laster hasiko da aurkezten Euskal Herri osoan zehar, “Ni ikastola, XXI. mendeko ikastolen historia sozial bat ”.
2024-01-17
Agurne Barruso Lazkano da Ikastolen Elkarteko zuzendari nagusi berria. Urte hasierarekin batera hartu du kargua, eta Jose Luis Sukia ordezkatu du eginkizun horietan.
2023-11-03
Azaroaren 4an euskalgintzak deitutako MANIFESTAZIOA egingo da Bilbon, 17:00etan Euskaldunatik abiatuta. Manifestazioa euskararen normalizazioaren kontrako oldarraldiaren testuinguruan kokatzen da.