ESKOLA ORDUEN ETENA

2020/03/12

Familia agurgarria:

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailburuaren agindua jarraituz, Eleizalde ikastolako Zuzendaritzak ALDI BATERAKO IKASTOLAKO ESKOLAK ETEN EGITEN DITUELA jakinarazten du, irteera eta txango guztiak barne, martxoaren  13 tik 27 ra bitartean, egun horiek barne.

LH4 tik DBH4 arteko ikasleen kasuan, tutoreek arlo instrumentalei buruzko materiala helaraziko die ikasleei email bidez (Adi egon gurasoak). LH 1-2-3 ko ikasleentzat, materiala prestatzen ari dira irakasleak eta gaur bertan eramango dute etxeetara.

Egun hauetan zehar, eta egoeraren bilakaera ikusita, hartu daitezkeen neurri osagarrien berri emango zaizue.

01_ZIRKULARRA_KORONABIRUS_EUSKARAZ.pdf
02_ZIRKULARRA_KORONABIRUS_Elebidun.pdf