Herri galdeketa

2017/06/01
Joandako astean, Lehen Hezkuntzako Eskola Agenda 21eko arduradunek kalean izan ginan herritarrak informatzeko eta "toallitak" sortzen dituzten arazo larrietaz kontzientziatzeko. Horretarako aukera ugari badago ere, guk gai honi buruzko herri diagnosia nahi izan dugu egin eta hartarako galdera bi egin diegu kaletarrei:
1. "Toallitarik" erabiltzen duzu?
2. Erabili eta gero nora botaten duzu?

Esperientzia polita izan da, ederto pasatu dugu eta uste dugu gurekin hitz egin duten herritarrei argi utzi diegula ezin dela komunetik toallitarik bota!

Azken albisteak

Agurne Barruso Lazkano da Ikastolen Elkarteko zuzendari nagusi berria. Urte hasierarekin batera hartu du kargua, eta Jose Luis Sukia ordezkatu du eginkizun horietan.
Azaroaren 4an euskalgintzak deitutako MANIFESTAZIOA egingo da Bilbon, 17:00etan Euskaldunatik abiatuta. Manifestazioa euskararen normalizazioaren kontrako oldarraldiaren testuinguruan kokatzen da.